Sisältöön »

Kiimassuontie 127, 30420 Forssa

0440 242 700

 
 
 

Tietoturva

Tietoturva

 

Tietoturvamateriaali - taatusti tuhottu

Me huolehdimme siitä, että tietosuojakäsittelyä vaativat aineistonne käsitellään ja tuhotaan luotettavasti – asianmukaista materiaalikierrätystä unohtamatta. Tuhoamme paperidokumentit, arkistot ja digitaaliseen muotoon tallennetun tiedon elektroniikkalaitteissa ja tallenteissa. Hoidamme asianmukaiset ratkaisut myös tuotehävityksille, väärennetyille tuotteille, prototyypeille, tekstiileille ja muille kiinteille tai nestemäisille materiaaleille. Palvelutarjonta ulottuu pienistä muutaman kymmenen kilon eristä suurten teollisten materiaalierien tuhoamiseen

 
kuljetusrinkii.jpg

”Keräämme ja kuljetamme suurimman osan asiakkaidemme jätteestä itse omalle käsittelylaitoksellemme, joten myös tietoturvan kohdalla mietimme, voisimmeko hoitaa sen omatoimisesti. LHJ Groupin kanssa kaikki sujuu kuitenkin vaivatta ja asiakkaamme ovat tyytyväisiä, joten miksi tehdä kaikkea itse? Pidän myös heidän tavastaan pitää yhteyttä asiakkaisiin ja yhteistyökumppaneihin.”
– toimitusjohtaja Jukka Aro Kuljetusrinki Oy

 

Varma prosessi

Takaamme luotettavan tietosuojan kaikille asiakkaidemme hävitettäville materiaaleille. Keräys- ja kuljetusvälineet sekä tuhoamisprosessi on suunniteltu täysin aukottomaksi. Asiakas saa jokaisesta erästä tuhoamistodistuksen ja raportin, josta selviää nouto- ja tuhoamisajankohta sekä materiaalierittely painoineen.

Lukolliset keräysastiat

Aukoton ketju asiakkaalta käsittelykeskukseen alkaa lukittavasta keräysastiasta. Palvelumme kattaa sopivat keräysvälineet, turvallisen kuljetuksen sekä asiakkaalle luovutettavan tuhoustodistuksen. Hyvin logistiikkakumppanien avulla saamme järjestettyä keräyskaluston joustavasti asiakkaan sijainnista riippumatta. Noudot voidaan sopia säännöllisen rytmin mukaisiksi tai materiaali voidaan noutaa tilauksesta.

Raportti vahvistaa

LHJ Groupin raportointijärjestelmän kautta asiakas saa tarkat tiedot tuhotuista materiaaleista. Sähköisen järjestelmän kautta hoituu vaivattomasti asiakashallinta, tilausten käsittely, ajojärjestely, laskutus ja raportointi. RFID-pohjainen kalustonhallintajärjestelmä tallentaa palveluketjun jokaisen vaiheen keräyksestä tuhoukseen asti. Asiakas saa tuhoustodistuksen lisäksi tunnukset järjestelmään, josta hän voi itse seurata kierrätys- ja käsittelyprosessia reaaliaikaisesti.

Onko arkistonsiivous ajankohtainen?

Oli kyseessä pieni tai iso arkisto toimintamme mukautuu joka tarpeeseen. Paperiarkistojen tyhjennyksen lisäksi huolehdimme myös muista tietosuojamateriaaleista, kuten elektroniikkalaitteista tai tallenteista. Toimitamme soveltuvat keräysvälineet tai noudamme aineiston kerralla

Muut roinat kiertoon samalla kertaa

Huolehdimme arkistonoutojen ohessa myös muun toimistoista poistettavan irtaimen kierrättämistä. Voit tilata arkistosiivouksen yhteyteen poisnoudon myös kirjoille, kansioille, sähkö- ja elektroniikkaromulle, toimistokalusteille ja muulle poistettavalle tavaralle.

 

Lue uusin asiakaslehtemme >>